Optimize Baskı Hizmetleri

Siz asıl işinize odaklanın ve Baskılama altyapınızı bizim yönetimimize bırakın.

  • Sizin karşılaşıyor olabileceğiniz güçlükler;
    • Mevcut baskı ortamınız tüm şirketinizin verimliliğini karşılamıyor.
    • Personeliniz cihaz yönetimi ve donanım sorumlarını çözmekle çok vakit harcıyor.
    • Yazdırma, görüntüleme ve faks cihazlarının rasgele artması, doğru yönetmeyi güçleştiriyor ve personelinizi asıl görevlerinden alıkoyuyor.
  • Bizim çözümümüz: Merkezi yönetim
    • Kopyalama, yazdırma ve tarama ile ilgili tüm süreçlerinizin verimliliğini optimize etmek için desteğimizi alın! Önce tüm ihtiyaçlarınızı dinleyelim, ve sonra organizasyonunuzun bireysel ihtiyaçlarını karşılayan sadece size özel çözümü oluşturalım.
    • Bu serviste anahtar özellik dışa teslim: Arzu etmeniz durumunda, tüm yazdırma ve tarama altyapınızın yönetimini devralıyoruz ve otomatik sarf tedariği ve pro-aktif bakım gibi pratik çözümler sunuyoruz. Ayrıca bu optimizasyonun sürekliliğini de takip ediyor ve başında sonuna kadar geçen süreçte aynı yüksek verimi sağlıyoruz.

Kullanıcı Doğrulama ve Hesap Takibi Sistemleri

YSoft SafeQ’nun modüler yapısı onu, esnekliği ve sunduğu kapsamlı işlev seçenekleri ile kullanıcının her ihtiyacını karşılayacak son derece elverişli bir baskı yönetim çözümü yapıyor. Şirket sunucusuna yüklenen bu çözüm, ağ üzerinde üretilen tüm baskı işlerini takip eder. YSoft SafeQ ile çok işlevli cihazlar ve ağ yazıcılarının yönetiminin yanı sıra izleme ve muhasebe özellikleri sayesinde yerel yazıcıları da sisteme dahil ederek ne, ne zaman, kim tarafından ve hangi yazıcıda basıldı sorularının tam ve açık cevabına ulaşabilir ve bu süreci kontrol edebilirsiniz.

  • YSoft SafeQ Doğrulama: Baskı sürecini pratik şekilde güvence altına almak için, kullanıcı adı ve şifre, PIN Kodu ya da kimlik kartı sorgulama yoluyla cihaz üzerinde kullanıcı doğrulaması yapar.
  • YSoft SafeQ Baskı Dolaşımı: kullanıcılara ağ üzerindeki herhangi bir yazıcıda istedikleri yer ve zamanda baskı alma olanağını sağlar.
  • YSoft SafeQ Raporlama: “kim/neyi/nerede/ne zaman” sorularına cevap arayan şirketlere yönelik tüm baskı işlerinin takip ve muhasebe işlerini yönetme seçeneği sunmaktadır.
  • YSoft SafeQ Geri Ücretlendirme: baskı, tarama ve fotokopi maliyetlerinin yaratıcılarına geri ücretlendirileceği eğitim kurumları ve proje-tabanlı ortamlar için vazgeçilmez bir modüldür.
  • YSoft SafeQ Belge Tarama Yöneticisi: Scan-to-Box, Scan-to-Home dosyası, Scan-to-Email ve One-Click-Scan One-Click-Scan, Scan-to-Home folder, Scan-to-Email (Tek-Tıkla-Tara, Başlangıç- Klasörüne-Tara ve E-postaya-Tara) işlevlerini barındıran geniş kapsamlı bir tarama işlem yöneticisidir. Standart işlevlerin yeterli olmadığı durumlarda kullanıcılar kendi özel tarama komut dizilerini oluşturabilmektedir.
  • YSoft SafeQ Kural-Bazlı Yazdırma (RBP): yöneticiye, renkli baskı alma hakkını belirli kullanıcılarla sınırlamak, çift taraflı baskıyı zorunlu kılmak gibi farklı kullanıcılara göre değişebilen bireysel baskı koşulları tanımlama olanağı sağlar.
  • YSoft SafeQ Mobil Baskı: kullanıcılara mobil cihazları üzerinden e-posta ya da web-release sayfası yoluyla baskı işleri gönderebilme olanağı sağlar. Böylece, bir yandan kullanıcı mobilitesini arttırırken diğer yandan iş yerinde baskı alma kısıtlamasını ortadan kaldırır.